شناسهٔ خبر: 9820953 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس گزارش می‌دهد

انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات در منوجان

اعضای هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان منوجان انتخاب شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، با حضور فرماندار، دادستان، اعضای هیئت
نظارت و جمعی از معتمدان شهرستان، صبح امروز جلسه انتخابات اعضای هیئت اجرایی انتخابات در فرمانداری منوجان برگزار شد.

در این جلسه پس از انجام رأی‌گیری، رضا خیراندیش، مرتضی بیانی‌مقدم، وحید روشناس، محمد حسینی‌نسب، شهسوار صادقی، یحیی خاندل، محمد حیدری و جلال زارعی به عنوان اعضای هیئت اجرایی انتخابات شهرستان منوجان انتخاب شدند.

* همه مؤظف به برگزاری انتخابات سالم و مطلوب هستیم

ایوب فلاحی فرماندار منوجان در این جلسه اظهار داشت: وظیفه و هدف ما ایجاد فضای برابر و مناسب برای فعالیت و مشارکت همه گروه‌ها و سلیقه‌ها و در نهایت حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

وی بر رعایت اصل امانتداری و تلاش برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه تأکید کرد و افزود: مجریان انتخابات اصل بی‌طرفی را در نظر داشته باشند.

فرماندار منوجان گفت: همه موظف به برگزاری انتخابات سالم و مطلوب هستیم و حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی مهم‌ترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: انتخابات مظهر اقتدار نظام اسلامی و برگزاری انتخابات قانونی زمینه‌ساز مشارکت باشکوه و گسترده مردم است.

فلاحی عنوان کرد: حدود 30 نفر از معتمدان محلی از بین اقشار مختلف مردم انتخاب شدند تا از طریق رأی‌گیری هشت نفر به عنوان اعضای هیئت اجرایی انتخاب شوند.

* هیئت اجرایی قلب مجموعه انتخابات تلقی می‌شود

علی بیت‌الهی مسئول دفتر بازرسی و نظارت شورای نگهبان شهرستان منوجان اظهار داشت: دغدغه هیئت اجرایی و نظارت در شهرستان این باشد که یک انتخابات سالم داشته باشیم.

وی بیان کرد: انتخابات بسیار بزرگ و حساس است، به همین منظور وظیفه‌ای را که بر عهده داریم باید به خوبی انجام دهیم.

بیت‌الهی افزود: منوجان با سابقه طولانی که در تاریخ داشته و به ویژه در برگزاری انتخابات، این نقطه قوتی است که با همدلی و همراهی بتوانیم برای تحقق اهداف بلند نظام اسلامی که دارد گام‌هایی اساسی برداریم.

وی بیان کرد: دشمن چشم به این انتخابات بسته است و می‌خواهد که حضور حداکثری مردم را کم‌رنگ جلوه دهد ولی باید مواظب باشیم، چراکه هر نوع انتخاباتی که در کشور برگزار شده مردم حضوری فعال و چشمگیر داشته‌اند.

مسئول دفتر بازرسی و نظارت شورای نگهبان شهرستان منوجان تصریح کرد: هیئت اجرایی به عنوان محرک و قلب مجموعه انتخابات تلقی می‌شود و باید بر اساس نظم و قانون و برنامه پیش برویم.

وی عنوان کرد: با پیگیری و برنامه‌ریزی و نظارت، انتخابات صحیح و سالم برگزار و موجب خوشحالی مردم و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

بیت‌الهی بیان داشت: انتخابات حق مردم است و اگر سهل‌انگاری و کوتاهی در حقوق مردم صورت گیرد پیامدهای ناگواری را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/80006/ت40/ف4004

http://fna.ir/CB977N

نظر شما