شناسهٔ خبر: 9818072 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بخشدار کیش : تصمیم گیرندگان اصلی در انتخابات مردم هستند

کیش - ایرنا - بخشدار کیش با بیان اینکه مردم تصمیم گیرندگان اصلی در انتخابات هستند گفت: حضور با شکوه و اقتدار مردم در انتخابات پایه های جمهوری اسلامی را مستحکم ترمی کند.

صاحب‌خبر -

روح الله شهدادنژاد سه شنبه شب در نشست انتخاب اعضای هیات اجرایی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری که در بخشداری و با حضور معتمدینی از بخشهای مختلف جزیره کیش برگزار شد افزود: در این جلسه 8 عضو اصلی و 5 عضو علی البدل هیات اجرایی از میان معتمدین انتخاب می شوند .
وی با بیان اینکه برنامه ریزی ها ی انتخابات با حضور اعضای هیات اجرایی برگزار می شود اظهار داشت : پس از انتخاب شدن اعضا ، جلسات متعددی برگزار خواهیم کرد و در مورد کلیات و جزئیات انتخابات ، نحوه برگزای ، تعداد شعبه ، اعضای شعبه و ...تصمیم نهایی گرفته می شود.
رئیس ستاد انتخابات کیش، در بخشی از سخنان خود به حضور با شکوه و اقتدار مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: مردم تصمیم گیرندگان اصلی و نهایی در همه انتخابات هستند.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، پس از برگزاری انتخاب اعضای هیات اجرایی ،آقایان ابولحسن هاشمی ، علی اکبر جعفری تبار، ابراهیم خلیلی،عبدالرسول خلسانی ، عبدالعلی واعظ ،حسن سلمانی نصرآبادی، ایرج شیروانی و خانم زهره کردبچه به عنوان 8 نفر اصلی و آقایان سید یحیی میرآئیز،سلیمان رحمانی، ابراهیم صمدی، پرویز حیدری و خانم زهرا زارعیان جهرمی به عنوان نفرات علی البدل انتخاب شدند .
نشست انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات عصر امروز با حضور رئیس دادگستری کیش ، بخشدار و بیش از 24 نفر از معتمدان جزیره کیش در بخشداری برگزار شد .
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان در هفتم اسفند ماه 1394 برگزار می شود.
1630*1641 /6048

نظر شما