شناسهٔ خبر: 9817579 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات خبرگان در ایلام/ شرایط برای برگزاری انتخابات خوب مهیا است

خبرگزاری شبستان: فرماندار شهرستان ایلام از انتخاب ۱۳ نفر اعضای اصلی و علی البدل هیات اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام و به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، جلسه تشکیل هیات اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری به ریاست خوش خبر فرماندار وحضور دادستان ،اعضاء هیات نظارت بر انتخابات استان ومعتمدین برگزار شد.

 

ناصر خوش خبر، فرماندار و رئیس ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ایلام، در این مراسم، گفت: هیأت نظارت، هیات اجرایی و مجموعه وزارت کشور به عنوان ناظر و مجری انتخابات هستند که قانون به صورت کامل و صحیح حیطه اختیارات هر کدام را مشخص کرده است.

 

وی، رعایت قانون ورعایت اصل بی طرفی و عدم جانبداری از فرد و یا گروه خاص، ضامن انتخابات سالم دانست و افزود: 13 نفر اعضای هیئت اجرایی، با رای منتخبان معتمدان محلی از اقشار مختلف مردم  برگزیده شده اند.

 

فرماندار مهران، یادآور شد: بر اساس رای ۳۰ تن از حضار در این نشست، هشت عضو اصلی و پنج عضو علی‌البدل هیات اجرایی انتخابات مجلس خبرگان درایلام مشخص شدند.

 

خوش خبر، اظهار کرد: مردم در انتخابات هفتم اسفندماه جاری، ضمام امور اجرایی را به دست خواهند داشت و برگزاری و نظارت بر حسن انجام انتخابات برعهده مردم است که این مهم نمود بارز مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی، با اشاره به تعیین افراد هیات اجرایی انتخابات توسط خود مردم و از بین معتمدان محلی، تصریح کرد: اعضای ثابت و علی البدل هیئت اجرای انتخابات توسط مردم و از بین خود آنها انتخاب می شوند تا روند برگزاری انتخابات توسط مردم به صورت مستقیم به منصه ظهور گذاشته شود.

 

خوش خبر، یادآور شد: با وجود تبلیغات دشمنان انقلاب اسلامی، در تمام انتخاباتی که درکشور برگزار شده شاهد حضور گسترده و بی نظیر مردم پای صندوق‌های رأی بوده‌ایم و قطعا هفتم اسفند ماه سال جاری نیز شاهد انتخاباتی باشکوه‌ خواهیم بود.

 

وی، انتخاب خبرگان رهبری را امتیاز بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایجاد مردم سالاری دینی دانست و گفت: مردم با رای مستقیم خود اعضای خبرگان رهبری یا یکی از حساس ترین نمایندگان خود، را با آزادی کامل انتخاب می کنند که این اوج مردم سالاری در کشور ایران اسلامی است.

 

رئیس ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ایلام، خاطرنشان کرد: همه نهادهای اداری و اجرایی شهرستان ایلام آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه و فراهم آوردن شرایط برای حضور حداکثری مردم متدین و خداجوی این شهرستان است لذا این اطمینان را می دهیم که در روز هفتم اسفندماه شاهد برگزاری انتخاباتی ویژه با حضور گسترده مردم خواهیم بود.

نظر شما