شناسهٔ خبر: 9811593 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار هرسین: برگزاری انتخابات یکی از شاخص های دموکراسی است

کرمانشاه – ایرنا - فرماندار هرسین با بیان اینکه برگزاری انتخابات شاخص دموکراسی در جامعه محسوب می شود افزود: با برگزاری انتخابات و بهره گیری از نظر مردم، حکومت و نظامی موثرتر شکل می گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا یاور محمدی روز سه شنبه در جلسه انتخاب اعضای هیات اجرایی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هرسین اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات تکلیف است که در نهایت باعث استحکام نظام و حفظ دستاوردهای امام (ره) خواهد شد.
وی تاکید کرد: هرگونه استفاده از وسایل و امکانات دولتی در راستای حمایت از جناح یا افراد خاصی ممنوع است و با متخلفین به شدت برخورد قانونی خواهد شد.
این مقام مسئول اظهار امیدواری کرد: با تدابیر اندیشیده شده؛ هم افزایی و همکاری مجموعه اداری شهرستان مشکلی در برگزاری روند انتخابات نخواهیم داشت.
فرماندار هرسین ادامه داد: با توجه به همکاری هیأت اجرایی و هیأت نظارت با احساس مسئولیت و احترام به مردم در چارچوب قانون و مقررات و در فضای رقابتی سالم انتخابات باشکوهی در سطح شهرستان برگزار خواهیم کرد.
در پایان با حضور فرماندار، دادستان و اعضای هیأت نظارت 30 نفر از معتمدین اعضای اصلی و علی البدل هیأت اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری شهرستان هرسین انتخاب شدند.
شهرستان هرسین با حدود 85 هزار نفر جمعیت در 44 کیلومتری شرق کرمانشاه مرکز استان قرار دارد.
7447/8066

نظر شما