وزیر بهداشت درباره وضعیت آنفلوآنزا در کشور گفت: وضعیت سفید است و جای نگرانی در این مورد وجود ندارد.سیدحسن قاضیزاده هاشمی همچنین یکی از دلایل فعال نبودن بخش خصوصی در کشور را نبود سنخیت میان عرضه و تقاضا در این حوزه دانست و افزود: هم در بخش دارویی و هم در حوزه درمان ما به بازار داخل توجه داریم، اما این اشتباه است. اگر فراتر از مرزها فکرو اقدام کنیم، کیفیت خدماتمان برای ایرانیان ارتقا مییابد و ارزآوری ما تعریف جدیدی پیدا میکند و چیزی است که به آن اقتصاد مقاومتی میگوییم.وی با بیان اینکه بعضی از همسایگان ما در 20 سال گذشته درآمد چشمگیری از توریسم سلامت داشتهاند، گفت: باید بخش خصوصی به سرمایهگذاری تشویق شود. البته درباره تعرفهها برای افرادی که از خارج از کشور میآیند، باید همراهی بیشتری شود.
وضعیت آنفلوآنزا همچنان سفید است
صاحبخبر -
∎