با دستگيري چهار عامل تهيه و توزيع مواد مخدر در شهرستان مشهد دو تن ترياك كشف شد. سردار بهمن اميري مقدم فرمانده انتظامي خراسان رضوي گفت: تيمهاي پليس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوي در اقدامي اطلاعاتي به سرنخهايي از ترانزيت محموله سنگين مواد مخدر از استانهاي جنوبي كشور به مشهد دست يافتند. وی خاطرنشان كرد: با كسب اين اطلاعات سه اكيپ از پليس مبارزه با مواد مخدر به طور نامحسوس قاچاقچيان را زيرنظر گرفتند و ماموران پس از تعقيب و گريز موفق به دستگيري متهمان شدند. فرمانده انتظامي خراسان رضوي تصريح كرد: در اين عمليات دو تن ترياك كه داخل گالنهاي 20 ليتري جاسازي شده بود به همراه 560 گرم طلا و يك دستگاه تجهيزات پيشرفته ماهوارهاي نيز كشف شد.
∎كشف دو تن ترياك
صاحبخبر -