شناسهٔ خبر: 9761843 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

کشف دو تن مواد مخدر در مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف دو تن ماده مخدر تریاک از یک منزل مسکونی در شهر مشهد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس انلاین،فرماندهی انتظامی خراسان رضوی روز یکشنبه ایرنا به نقل از سردار بهمن امیری مقدم گزارش داد: این کشف در پی کسب سرنخهایی از ترانزیت محموله سنگین مواد مخدر از استانهای جنوبی کشور به مشهد صورت گرفت.
وی افزود: ردزنیها حاکی از انتقال و دپوی این محموله سنگین توسط سوداگران مرگ در یک منزل مسکونی واقع در منطقه قاسم آباد مشهد بود تا آن را تحویل چند قاچاقچی دیگر دهند.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: بر این اساس ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از 24 ساعت مراقبت نامحسوس زمانی که قاچاقچیان قصد داشتند محموله مواد مخدر را به راننده یک خودروی پژو 405 تحویل دهند آنها را دستگیر کردند.
وی گفت: در این عملیات دو تن تریاک جاساز داخل گالنهای 20 لیتری همراه 560 گرم طلا و یک دستگاه تجهیزات پیشرفته ماهواره ای کشف شدد.