شناسهٔ خبر: 9763326 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هیات اجرایی انتخابات خبرگان 21 تا 25 آذر تشکیل می شود

شهرکرد- ایرنا- رییس ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری گفت: از 21 تا 25 آذرماه زمان انتخاب هیات اجرایی مجلس خبرگان رهبری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، خدابخش مرادی روز یکشنبه در نشست با فرمانداران، بخشداران و اعضای ستاد انتخابات حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان افزود: تدین و قانونمداری از شاخص های انتخاب عوامل اجرایی انتخابات مجلس خبرگان است که فرمانداران و بخشداران باید به این نکات توجه ویژه ای داشته باشند.
وی، تامین امنیت برگزاری انتخابات را از مهمترین و اصلی ترین وظایف وزارت کشور دانست و گفت: مشارکت حداکثری، بیان توفیقات دولت، برقراری آرامش و نشاط در جامعه، قانونمداری، همکاری و احترام متقابل و حفظ و تقویت اقتدار نظام سیاست های کلی وزارت کشور در برگزاری انتخابات است.
مرادی با تاکید بر لزوم اشرافیت مجریان انتخابات به مسائل استان، تصریح کرد: مجریان قانون باید اشراف کامل و جامع بر همه قوانین را داشته باشند و از این طریق وظیفه امانت داری خود را در انتخابات به نحو احسن انجام دهند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری استفاده از امکانات اداری برای حمایت از داوطلبان را ممنوع دانست و افزود: در زمان انتخابات و دیگر مواقع استفاده شخصی از وسایل و تجهیزات اداری ممنوع است و چنانچه از مدیری تخلفی مشاهده شود، طبق قانون با فرد خاطی برخورد می شود.
به گزارش ایرنا، دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان هفتم اسفند امسال برگزار می شود.
7363/ 6014/

نظر شما