شناسهٔ خبر: 9753568 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

معاون وزیر نفت در جمع خبرنگاران:

فرمول قیمت گذاری خوراک پتروشیمی ها بزودی نهایی می شود/ آلمانی ها پیشتاز برای سرمایه گذاری در پیتروشیمی ایران

وی با اشاره به نهایی شدن فرمول قیمت گذاری خوراک در آینده ای نزدیک، گفت: با توجه به نهایی شدن فرمول نرخ خوراک امیدواریم روند جذب سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی شتاب گیرد.

صاحب‌خبر -

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از پیشتاز بودن آلمانی ها برای سرمایه گذاری در طرح های پیتروشیمی کشورمان خبرداد و گفت: فرمول قیمت گذاری خوراک پتروشیمی ها به زودی نهایی می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، عباس شعری مقدم در حاشیه دوازدهمین همایش آی.پی.اف. در جمع خبرنگاران نیز با ابراز امیدواری نسبت به این که صنعت پتروشیمی در مسیر اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و تحقق آن، بیش از گذشته نقش آفرین باشد، اظهار کرد: اولویت ما جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی است.

 وی با اشاره به نهایی شدن فرمول قیمت گذاری خوراک در آینده ای نزدیک، گفت: با توجه به نهایی شدن فرمول نرخ خوراک امیدواریم روند جذب سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی شتاب گیرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: کشورهای اروپایی بیش از دیگر کشورها، علاقمند به سرمایه گذاری در طرح های پتروشیمی ایران هستند و صنعت پتروشیمی ایران از حضور سرمایه گذاران خارجی استقبال می کند.

وی با اشاره به این که همایش آی.پی.اف. فرصت مناسبی را برای آشنایی سرمایه گذاران خارجی با طرح های توسعه ای این صنعت فراهم می کند، تصریح کرد: سرمایه گذاران خارجی با توجه به وجود زیرساخت های مناسب و خوراک فراوان ، علاقمند به سرمایه گذاری در طرح های پتروشیمی هستند و تاکنون پیشنهادهای مختلفی در این زمینه به دستمان رسیده است.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی از پیشتاز بودن آلمانی ها برای سرمایه گذاری در پتروشیمی ایران خبر داد.

نظر شما