صاحبخبر - شیراز/ خبرگزاری صدا و سیما/ اجتماعی
دو سانحه رانندگی در جاده های استان فارس دو کشته برجای گذاشت.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رییس پلیس راه شمال فارس گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه پژو پارس در کیلومتر 15 محور نی ریز - آباده طشک با یک دستگاه کامیون، راننده پژو پارس کشته شد.
سرهنگ کسری سیروسی، علت حادثه را انحراف به چپ راننده پژو پارس اعلام کرد.
وی افزود: در حادثه دیگری که در محور شیراز -کازرون رخ داد، بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با شی ثابت در جاده، راننده خودرو جان خود را از دست داد.
این حادثه بر اثر توجه نکردن راننده پراید به جلو رخ داده است.
0002
∎