به گزارش
خبرنگار اقتصادی میزان، یکی از مسافران این هواپیما با تایید این خبر گفت: در حال حاضر مسافران معترض در هواپیما نشستهاند تا مسوول هواپیمایی کاسپین پاسخی و توضیحات درباره این تأخیر ارائه کنند. در حالی که مسافران تنها انتظار یک عذرخواهی ساده از پرسنل این هواپیما دارند اما با برخورد بد کارکنان کاسپین ایر مواجه شدهایم و ما را تهدید میکنند.
همزمانی افزایش ناگهانی تقاضای بلیت هواپیمای نجف و آزادسازی قیمت بلیت هواپیما فرصتی برای شرکت هواپیماهایی از این دست بود که بلیت را چند برابر قیمت ارائه کردند تا گام اساسی در اجرای سیاست های دولت برای ارتقای کیفیت خدمات پرواز و نوسازی ناوگان هوایی بردارند.
همزمانی افزایش ناگهانی تقاضای بلیت هواپیمای نجف و آزادسازی قیمت بلیت هواپیما فرصتی برای شرکت هواپیماهایی از این دست بود که بلیت را چند برابر قیمت ارائه کردند تا گام اساسی در اجرای سیاست های دولت برای ارتقای کیفیت خدمات پرواز و نوسازی ناوگان هوایی بردارند.
نقص فنی؛ علت تاخیر پرواز نجف - تهران
معاون بازرگانی و خدمات فرودگاهی شرکت هواپیمایی کاسپین گفت: علت تاخیر در پرواز نجف - تهران، نقص فنی هواپیما در فرودگاه مشهد و مشکلات زیرساختی فرودگاه نجف بوده است.
عبدالکریم نعناع کار گفت: هواپیمای کاسپین که قرار بود مسافران پرواز نجف- تهران را حمل کند در فرودگاه مشهد دچار نقص فنی شد که حدود 4 ساعت طول کشید تا نقص فنی برطرف شود.
وی افزود: پس از رفع نقص فنی، هواپیما به نجف برگشت که حدود یک تا دو ساعت در نجف به علت ترافیک فرودگاه نجف در آسمان فرودگاه ماند.
معاون بازرگانی و خدمات فرودگاهی شرکت هواپیمایی کاسپین گفت: ضمن عذرخواهی از مسافران طبق قانون حقوق مسافر خسارت ناشی از تاخیر به مسافران پرداخت خواهد شد.
وی افزود: در مجموع حدود 8 ساعت پرواز نجف- تهران که قرار بود ساعت 1:15 دقیقه بامداد به تهران برگردد با تاخیر انجام شد.
انتهای پیام/