شناسهٔ خبر: 9590899 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس پلیس‌راه استان البرز:

تردد بدون زنجیرچرخ در محورهای کوهستانی البرز ممنوع است

رئیس پلیس‌راه استان البرز با اشاره به برودت هوا و بارش برف در استان البرز از استقرار نیروهای پلیس در محورهای مواصلاتی استان البرز خبر داد و گفت: تردد بدون زنجیرچرخ در محورهای کوهستانی البرز ممنوع است.

صاحب‌خبر -

رضا اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به گزارش هواشناسی و بارش باران و برف در استان البرز لذا علاوه بر توسعه خدمات‌رسانی به مردم در محورهای مواصلاتی این استان نیروهای خود را در این محورها نیز افزایش داده‌ایم.

وی ادامه داد: رانندگان برای عبور در محورهای کوهستانی باید خودروهای خود را به زنجیرچرخ مجهز کنند و خودروهایی که فاقد این مهم باشند اجازه تردد در این محورها را پیدا نخواهند کرد.

به گفته رئیس پلیس‌راه استان البرز تخطی در این زمینه نیز جریمه 300 هزار ریالی را به همراه دارد.

اکبری با بیان اینکه رانندگان در روزهای برفی و بارانی باید بیش از روزهای عادی در رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی دقت کافی را داشته باشند افزود: رعایت فاصله طولی، دقت در سرعت و تجهیز خودروها به وسایل گرمایشی و ... از مهم‌ترین مواردی است که رانندگان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی از رانندگان خواست تا نحوه بستن زنجیرچرخ را فرا بگیرند چرا که در غیر این صورت ترافیک در محدوده ایجاد می‌کنند.

رئیس پلیس‌راه استان البرز تأکید کرد: رانندگان همچنین باید از سالم بودن بخاری و برف‌پاک‌کن و همچنین چراغ مه‌شکن خودروی خود اطمینان کامل داشته باشند.

اکبری با بیان اینکه مأموران راهنمایی و رانندگی در محورهای مواصلاتی این استان مستقر هستند تأکید کرد: تمام تلاش ما برای ارائه خدمات به مردم و ارتقای ایمنی جاده‌ها و سلامت مردم است لذا رانندگان نیز باید با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی ما را در انجام وظایف خود یاری دهند تا کمتر شاهد تصادفات باشیم.

انتهای پیام/2302/ح20/ظ1004

http://fna.ir/L35BR0

برچسب‌ها:

نظر شما