شناسهٔ خبر: 9585615 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: هدانا | لینک خبر

تامین سوخت خودرو زائران اربعین تا بازگشت آنان به کشور ادامه می یابد

ایرنا

صاحب‌خبر -
بر اساس اعلام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، با توجه به تفاوت تاریخ یک روزه اربعین در ایران و عراق و بازگشت انبوه زائران در فاصله ١٣ تا ١٥ آذر ماه، این شرکت با همکاری مناطق و نواحی پخش زیرمجموعه خود بویژه در نقاط مرزی (شلمچه، چذابه و مهران)تلاش می کند تا تامین سوخت خودروهای حامل زائران کربلا تا بازگشت کامل آنها به میهن، به نحوی مطلوب انجام شود.
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران می افزاید: جایگاه های سیار بنزین و گازوییل منطقه آبادان و ناحیه خرمشهر همچنان آماده برای خدمت رسانی هستند.
با توجه به پیش بینی افزایش ورود زائران به کشور در روزهای آینده، انتظار می رود مصرف فرآورده های نفتی (بنزین و گازوییل) در ورودی های شلمچه و چذابه در استان خوزستان نیز بیشتر شود.
بر اساس اعلام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، زائرانی که از نجف و کربلای معلا برای ورود به کشور به سمت این نقاط مرزی حرکت می کنند، نگرانی بابت تامین سوخت نداشته باشند.
شرکت ملی پخش فرآوده های نفتی ایران تصریح می کند: جایگاه های ویژه خودرو های عراقی که در ایام برگزاری اربعین مواد نفتی به آنها با نرخ مصوب عرضه می شد، به علت تعطیلی پایانه های مرزی عراق در هفته منتهی به اربعین غیرفعال شده اند، اما در صورت نیاز خودروهای امدادی، قابل بازگشایی و آماده عرضه فرآورده های نفتی خواهند بود.

نظر شما