شناسهٔ خبر: 9575044 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

169نفر در اشنویه‌از برف‌و‌کولاک نجات یافتند

صاحب‌خبر -
به گزارش جهان به نقل از فارس از ارومیه، همزمان با بارش برف و کولاک دیشب در بیشتر شهرهای استان آذربایجان غربی، ۱۶۹ نفر در اشنویه که در برف و کولاک گرفتار شده بودند نجات یافتند.

در همین مدت خودروهایی که در ۱۰ کیلومتری محور اشنویه و در منطقه عین‌الروم قرار داشتند در برف و کولاک دچار مشکل شده و از ادامه مسیر بازماندند که نیروهای امدادگر هلال‌ احمر با حضور در صحنه اقدام به نجات سرنشینان خودروها کردند.

در این حادثه بیشتر خودروها فاقد زنجیر چرخ بودند و این امر سبب شد تا در محور اشنویه ـ عین‌الروم مشکلاتی در تردد خودروها ایجاد شود و طی آن برای مدتی تردد خودروها در این محور به سختی انجام گیرد.

با توجه به بارش برف از دیروز در آذربایجان غربی و لغزندگی جاده‌ها و در برخی موارد وزش باد که سبب ایجاد کولاک شده بود، در اغلب محورهای مواصلاتی استان مشکل تردد وجود داشت که با مدیریت دستگاه‌های ذیربط هم اکنون این مشکلات رفع شده است.

همچنین براساس اعلام هواشناسی، امروز آسمان استان در بیشتر شهرها صاف است و از اواخر وقت امروز آسمان استان آذربایجان غربی ابری و بار دیگر بارش برف در ارتفاعات آن آغاز خواهد شد.

در این حال تردد در تمام محورهای استان آذربایجان غربی با رعایت نکات ایمنی توصیه می‌شود و لازم است رانندگان برای تردد در محورهای این استان در فصول سرد سال، خودرو خود را به زنجیرچرخ تجهیز کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما