شناسهٔ خبر: 9558344 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سردار کرمی:

هیچ‌ مسئله خاص امنیتی در مرزها رخ نداده/ زائران برای بازگشت عجله نکنند

ایلنا: فرمانده قرارگاه‌ظفر گفت: زیرساخت‌های لازم برای ورود حجم زیادی از زائران در شهر و پایانه‌مرزی مهران وجود ندارد و تعداد زیادی از زائران در حال بازگشت از مرز هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سردار حسن کرمی با بیان اینکه برای بازگشت زائران به کشور تدابیر لازم اندیشیده شده، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود چه در نهادهای نظامی و انتظامی و چه در سازمان‌های دیگر، تسهیلات قابل‌قبولی را برای بازگشت زائران به کشور ارائه دهیم.

وی افزود: با همدلی، مشارکت و انسجام مسئولان، همه امکانات و سیستم خودرویی و حمل و نقل منطقه‌ای و استان‌های همجوار و همچنین استان‌های دوردست به منظور تسهیل در تردد و بازگشت زائران مهیا است؛ از زائران تقاضا داریم برای بازگشت به کشور عجله نکنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ظفر با اشاره به افزایش حجم زائران به داخل کشور بیان داشت: تاکنون هیچ‌گونه مسئله خاص امنیتی در این مدت رخ نداده و خوشبختانه نیروهای انتظامی، یگان ویژه، مرزبانی بر این امر اشراف کامل دارند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه هموطنان مشتاق برای زیارت عتبات‌عالیات همچنان به مرز‌ها مراجعه می‌کنند، خاطرنشان کرد: مرز مهران برای خروج از کشور بسته شده و متاسفانه زیرساخت‌های لازم برای ورود این حجم از زائر در شهر و پایانه‌مرزی مهران وجود ندارد و به این دلیل تعداد زیادی از زائران در حال بازگشت از مرز هستند.

نظر شما