شناسهٔ خبر: 9552445 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کنترل ترافيک مسير بازگشت زايران اربعين با 800 نيروي پليس

صاحب‌خبر - اهواز/خبرگزاری صداوسیما/اجتماعی

800 نیروی پلیس در قالب 170 تیم گشتی ترافیک در جاده‌های خوزستان به ویژه مسیرهای اهواز به شلمچه و چذابه و نقاط حادثه‌خیز را کنترل می کنند .

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،رئیس پلیس راه خوزستان با بیان اینکه اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان تا تاریخ 15 آذرماه ادامه دارد گفت هم اکنون عبور و مرور زائران اربعین حسینی ترافیک نیمه‌ سنگین در جاده‌های خوزستان مشاهده می‌شود.

سرهنگ قاسم قدرتی با توجه به اینکه برخی از زائران در مسیر بازگشت به کشور قرار دارند، افزود: به علت آغاز بازگشت زائران حسینی مسیرهای جاده‌ای اهواز ـ خرمشهر و اهواز ـ چذابه شاهد ترافیک نیمه
سنگین هستند.

وی با بیان اینکه ممنوعیت تردد تانکرهای عراقی در جاده‌های استان خوزستان برقرار است افزود: همچنین در مسیر اهواز به سمت شلمچه و چذابه، عبور و مرور کامیون‌ها به غیر از آنانی که حامل مواد سوختی و
فاسدشدنی هستند، ممنوع است و در صورت بروز تخلف، برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: در مرز شلمچه مکان‌هایی به منظور استقرار اتوبوس‌های بین‌شهری به منظور راهنمایی زائران به سمت قطار و اتوبوس‌ها، پیش‌بینی شده است و جابه‌جایی و رساندن مردم نیز توسط قطارها و اتوبوس‌ها انجام می‌شود.

سرهنگ قدرتی با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارندگی در خوزستان به رانندگان توصیه کرد هنگام سفر در جاده‌های لغزنده بیشتر مراقب باشند.

0002

نظر شما