شناسهٔ خبر: 9548964 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون نیروی زمینی سپاه خبر داد

معاون نیروی زمینی سپاه: وزارت کشور اقدامات خوبی برای تسهیل در تردد زائران انجام داد

اهواز- ایرنا- معاون عملیاتی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وزارت کشور اقدامات خوبی برای تسهیل در تردد زائران عتبات عالیات انجام داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا سردار ولی معدنی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مرز چذابه به خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرزهای کشور اشاره کرد و گفت:در ایام اربعین امسال جمعیت انبوهی از زائران از پایانه های مرزی کشور به سمت کربلا حرکت کردند که در این میان خدمات خوبی از سوی دستگاه های اجرایی و مردم به زائران ارایه شد.
وی به هماهنگی های خوب وزارت کشور با عراق در اربعین امسال به منظور سهولت در تردد زائران اشاره کرد و افزود: وزارت کشور در خصوص سهولت در تردد زائران اقدامات خوبی را در دستور کار قرار داد به طوریکه این حرکت نسبت به سال گذشته روان تر شد.
معاون عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران همچنین از زحمات کنسولگری های عراق در این چند روز و خدمات شایانی که برای صدور روادید به زائران ارایه دادند قدردانی کرد.
وی خدمات دهی موکب ها در مرزهای کشور را نسبت به سال گذشته مطلوبتر دانست و گفت: حرکت های خودجوش مردمی در جهت خدمت رسانی به زائران بسیارمطلوب بوده و این حرکت ها قابل تقدیر است.
معدنی سختی راه کربلا را مانعی برای حضور نیافتن شیعیان در این حماسه بزرگ ندانست و گفت: زائران از سراسر کشور باوجود تمامی سختی های راه بازهم عازم کربلا شدند و این نشان دهنده عشق آن ها به اهل بیت(ع) است.
مرز چذابه یکی از دو مرزی است که زائران عتبات عالیات از طریق آن به عراق می روند.
7152/6064

نظر شما