شناسهٔ خبر: 9547251 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

بازدیدمعاون اول رییس جمهور از مرز شلمچه

دکتر اسحاق جهانگیری عصر امروز( سه شنبه) در جریان سفر به آبادان، بلافاصله از ورود، به همراه وزیر کشور در مرز شلمچه حضور یافت و ضمن گفتگو با زائران حسینی، از نحوه رسیدگی و خدمات رسانی به آنها مطلع شد

صاحب‌خبر -

به منظور بازدید از مرز شلمچه؛ معاون اول رییس جمهور وارد آبادان شد معاون اول رییس جمهور به منظور بازدید از مرز شلمچه و روند خدمات رسانی به زائرین حسینی، وارد آبادان شد.

دکتر اسحاق جهانگیری بعد از ظهر امروز(سه شنبه) در بدو ورود به فرودگاه آیت الله جمی، از سوی استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مدیران ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.

گفتنی است وزیر کشور، معاون اول رییس جمهور را در این سفر همراهی می کند.

بازدید دکتر جهانگیری از مرز شلمچه

معاون اول رییس جمهور از پایانه مرزی شلمچه بازدید کرد و در جریان روند تردد زائرین و نحوه خدمات رسانی به آنها قرار گرفت.

دکتر اسحاق جهانگیری عصر امروز( سه شنبه) در جریان سفر به آبادان، بلافاصله از ورود، به همراه وزیر کشور در مرز شلمچه حضور یافت و ضمن گفتگو با زائران حسینی، از نحوه رسیدگی و خدمات رسانی به آنها مطلع شد.

معاون اول رییس جمهور در جریان این بازدید از مسئولین استان و مدیران پایانه مرزی شلمچه خواست به منظور جلوگیری از ازدحام در مسیر بازگشت زائران حسینی، تدابیر لازم را اتخاذ و تسهیلات مورد نیاز مسافران را فراهم کنند.

مسئولین پایانه مرزی شلمچه نیز گزارشی از اقدامات انجام شده برای تسهیل در عبور و مرور زائران و نیز روند احداث سالن مسافری پایانه به معاون اول رییس جمهور ارائه کردند.

 

نظر شما