شناسهٔ خبر: 9543313 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دو پایانه حمل و نقل برای انتقال زائران اربعین در شلمچه و چذابه فعال شد

چذابه - ایرنا- مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان خوزستان گفت: همزمان با شروع بازگشت زائران از کربلای معلا دو پایانه مسافری در نقاط صفر مرزی شلمچه و چذابه راه اندازی شد.

صاحب‌خبر -

مسعود مصدقی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:این پایانه ها که در مجاورت این دو مرز جانمایی شده در همه ساعات شبانه روز آماده انتقال زائران بازگشته از کربلای معلا به اقصی نقاط کشور می باشند.
وی اظهار کرد: اتوبوس های پیش بینی شده برای انتقال زائران اربعین با نرخ مصوب و تحت نظارت اداره کل حمل و نقل و پایانه های خوزستان وظیفه جابجایی زائران را بر عهده دارند.
مصدقی همچنین گفت:زائران بازگشته از کربلای معلا پس از ورود به پایانه های بین المللی شلمچه و چذابه از طریق این اتوبوس ها به همه کشور از جمله تهران ، اصفهان ، شیراز ، یزد و یاسوج منتقل می شوند.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خوزستان افزود: این دو پایانه حمل ونقل تا بازگشت کامل زائران اربعین حسینی به کشور فعال خواهند بود.
بنا به این گزارش زائرانی که با وسایل نقلیه شخصی به مرزهای شلمچه و چذابه آمده اند پس از انتقال با اتوبوس تا محل توقفگاههای خودرها ، با وسایل شخصی راهی شهرهای خود می شوند.
هم اکنون کار بازگشت زائران به کشور از دو پایانه مرزی چذابه وشلمچه شروع شده است.
بیش از 700 هزار زائر اربعین حسینی از دو مرز بین المللی شلمچه و چذابه راهی کربلای معلا شده اند.
6068/6065

نظر شما