شناسهٔ خبر: 9542086 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ترافیک سنگین در سه‌راه "جندالله" تا پل"کنجان چم"

جانشین پلیس‌راه ایلام گفت: هم‌اکنون ترافیک سنگینی در مسیر ایلام - مهران به‌ویژه در محدوده پاسگاه "جندالله" و پل بزرگ "کنجان چم" تا ورودی شهر مهران حاکم است.

صاحب‌خبر -

جانشین پلیس‌راه ایلام گفت: هم‌اکنون ترافیک سنگینی در مسیر ایلام - مهران به‌ویژه در محدوده پاسگاه "جندالله" و پل بزرگ "کنجان چم" تا ورودی شهر مهران حاکم است.

سرهنگ«بهزاد کهزادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: این محدوده به دلیل وجود پیچ‌های تند، عرض کم جاده و آشنا نبودن زائران می‌تواند به مکانی برای بروز حوادث رانندگی تبدیل شود لذا به رانندگان عزیز توصیه می‌کنیم با احتیاط بیشتری در این مسیر تردد کنند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ترافیک سنگینی در مسیر ایلام - مهران به‌ویژه در محدوده پاسگاه "جندالله" و پل بزرگ "کنجان چم" تا ورودی شهر مهران حاکم است، افزود: به‌منظور تسهیل در رفت و آمد زائران محدودیت‌های ترافیکی در شهر مهران اجرا می‌شود.

کهزادی با اشاره به اینکه بیش از 80 هزار خودرو در شهر مهران پارک شده است، خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته، اتوبوس‌های درون‌شهری زائران را طی دو مرحله از پایانه تا پل زائر و سپس از میدان شهدا تا پارکینگ صدف انتقال می‌دهند.

جانشین پلیس‌راه استان ایلام ادامه داد: با راه‌اندازی پایانه مسافربری صدف در پایانه مرزی مهران کار انتقال زائران به شهرهایشان در نقاط مختلف کشور از طریق اتوبوس‌های بین‌شهری انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی را در مسیر مهران به سمت ایلام و بالعکس اجرا خواهیم کرد، گفت: اگر لازم باشد این مسیر را برای تسهیل در تردد زائران یک‌طرفه اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام

نظر شما