شناسهٔ خبر: 9541269 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اختصاص سه هزار دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران در مهران

ایلام - ایرنا - مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان ایلام از اختصاص سه هزار دستگاه اتوبوس برای جا به جایی زائران اربعین حسینی در بازگشت به کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

مهرداد جهانی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تمهیدها و اقدام های لازم برای جا به جایی زائران هنگام بازگشت به نقاط مختلف کشور انجام شده است.
وی افزود: با فراخوان انجام شده با شرکت های مسافربری برون و درون شهری و با توجه به تجربه اربعین پارسال اتوبوس های مورد نیاز اکنون در پایانه مرزی مهران مستقر هستند.
مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان ایلام ادامه داد: برای سهولت در جا به جایی زائران سه مسیر معین تهران، قم و اصفهان تعیین شده ضمن اینکه امکان جا به جایی مسافران به سایر استان نیز وجود دارد.
جهانی با اشاره به چگونگی وضعیت بازگشت زائران به کشور افزود: در شبانه روز گذشته بیش از 37 هزار زائر از مرز مهران وارد کشور شده اند که پیش بینی می شود این میزان طی امروز و روزهای آینده افزایش یابد.
وی تاکید کرد: وضعیت ترافیک در جاده ارتباطی مهران - ایلام اکنون سنگین ولی روان است اما با توجه به افزایش حجم ورودی زائران به کشور، در ساعت ها و روزهای آینده ترافیک این جاده سنگین تر خواهد شد.
تاکنون حدود 800 هزار نفر از طریق مرز بین المللی مهران عازم عتبات عالیات شده اند و تعدادی نیز در پایانه مرزی منتظر اجازه خروج از کشور هستند.
2077/3032/6034

نظر شما