شناسهٔ خبر: 9540259 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

جانشين معاون هماهنگ کننده نيروي انتظامي:

امکان خروج زائران از مرز مهران ديگر وجود ندارد

موج - جانشين معاون هماهنگ کننده نيروي انتظامي با اشاره به ترافيک سنگين در جاده‌هاي ايلام و دهلران به مهران و اين که امکان خروج زائران از مرز مهران ديگر وجود ندارد، گفت: در حال مديريت ورود زائران از اين نقطه مرزي هستيم.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرگزاري موج، سردار محمدجواد زاده کمند اظهار کرد: اکنون ترافيک سنگين در جاده‌هاي ايلام به مهران و دهلران به سمت مهران تردد به پايانه مرزي مهران را غيرممکن کرده است.
وي با اشاره به آغاز بازگشت زائران از عتبات عاليات افزود: در حال مديريت تردد، تخليه سالن‌هاي ترانزيت براي تسهيل در ورود زائران به پايانه مرزي مهران هستيم از مردم تقاضا داريم ديگر به مهران مراجعه نکنند.
جانشين معاون هماهنگ کننده ناجا يادآور شد: عوامل پليس‌راه در جاده‌هاي منتهي به مهران مستقر و در حال ساماندهي و کنترل ترددها هستند ولي از مردم؛ به ويژه رانندگان وسايل نقليه مي‌خواهيم با ماموران پليس همکاري کنند.
سردار زاده کمند تأکيد کرد: با توجه به پيش‌بيني هواشناسي مبني بر باراني بودن بيشتر مناطق استان ايلام در روزهاي پاياني هفته جاري از مردم مي‌خواهيم از ترددهاي غير ضرور در جاده‌هاي اين استان خودداري و به توصيه‌هاي پليس توجه کنند.
اکنون نيروهاي پليس‌راه و راهور در ورودي ميدان امام حسين (ع) و ميدان قرآن شهر ايلام مستقر هستند و اجازه تردد خودروها به سمت مهران را نمي‌دهند اين موضوع باعث پس زدن ترافيک تا معابر درون‌شهري ايلام شده است.
همچنين تردد از سمت شهرستان ملکشاهي و دهلران به‌سوي مهران ممنوع شده است.
استاندار ايلام نيز ديشب تأکيد کرد: مرز بين‌المللي مهران براي خروج زائران عتبات عاليات بسته شد بنابراين از مردم درخواست داريم به اين مرز مراجعه نکنند.
محمدرضا مرواريد اضافه کرد: اين تصميم براي اين گرفته شد تا روند ورود زائران با کمترين مشکل انجام شود و امکان ارائه خدمات مطلوب در حوزه خدمات ورودي و حمل‌ونقل و جابه‌جايي زائران از مرز تا پارکينگ‌ها و پايانه مسافربري فراهم شود.

نظر شما