شناسهٔ خبر: 9535649 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

آمادگي صد درصدي هواپيمايي ناجا در مناطق مرزي

موج - فرمانده هواپيمايي نيروي انتظامي از رعايت کامل ايمني پرواز و آمادگي صد درصدي مجموعه هوا ناجا در مناطق مرزي خبر داد.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرگزاري موج، سردار محمد ولي بيرانوند، پيرامون اقدامات هوا ناجا در مرزهاي مهران، شلمچه، چذابه همزمان با فرا رسيدن ايام اربعين، گفت: بر اساس نيازمندي‌هاي استان خوزستان و ايلام حدود 8 فروند انواع وسايل پرنده اعم از 212، 205، 206، جايروپلن، بالگرد 214 در اين استان‌ها مستقر کرده‌ايم.
اين مقام انتظامي، اقدامات هواپيمايي نيروي انتظامي را کنترل راه‌ها و مبادي مرزي مهران، شلمچه، چذابه به منظور کنترل ترافيک، گشت‌هاي امنيتي، انتقال مسوولان کشوري و انتظامي در مرزها، برشمرد.
فرمانده هواپيمايي ناجا خاطرنشان کرد: با همکاري ترابري محلي، 2 پايگاه موقت براي پروازها در مهران و اهواز ايجاد کرده‌ايم.
وي در ادامه به 66 ساعت پرواز در 64 سورتي اشاره کرد و افزود: پروازها به منظور انتقال فرمانده ناجا، جانشين و تعدادي از وزرا به مناطق مرزي انجام شد.
سردار بيرانوند از رعايت کامل ايمني پرواز و آمادگي صد درصدي مجموعه هوا ناجا در مناطق مرزي خبر داد و گفت: کارکنان هوا ناجا تا زمان برگشت کليه زائران حسيني در خدمت نيروهاي راهور، مرزباني، يگان ويژه، قرارگاه ظفر و کليه فرماندهان در استان‌هاي ايلام و خوزستان هستند.
وي در ادامه به ايجاد يک سامانه تصويري با همکاري پليس راهور اشاره کرد و گفت: با نصب دوربين بر روي يکي از بالگردها، امکان مشاهده مرزها و تردد زائران عزيز در مرزها و حتي تهران وجود دارد.

نظر شما