شناسهٔ خبر: 9535123 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

آمادگی صد در صدی هواپیمایی ناجا تا پایان سفر زائران حسینی

فرمانده هواپیمایی نیروی انتظامی از رعایت کامل ایمنی پرواز و آمادگی صد در صدی مجموعه هوا ناجا در مناطق مرزی خبر داد و گفت: کارکنان هوا ناجا تا زمان برگشت کلیه زائران حسینی در خدمت نیروهای راهور، مرزبانی، یگان ویژه، قرارگاه ظفر و کلیه فرماندهان در استان های ایلام و خوزستان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری پانا، سردار محمد ولی بیرانوند پیرامون اقدامات هواناجا در مرزهای مهران، شلمچه، چزابه همزمان با فرا رسیدن ایام اربعین، گفت: بر اساس نیازمندی های استان خوزستان و ایلام حدود 8 فروند انواع وسایل پرنده اعم از 212، 205، 206، جایروپلن، بالگرد214 در این استان ها مستقر کرده ایم.

این مقام انتظامی، اقدامات هواپیمایی نیروی انتظامی را کنترل راه ها و مبادی مرزی مهران، شلمچه، چزابه به منظور کنترل ترافیک، گشت های امنیتی، انتقال مسئولان کشوری و انتظامی در مرزها، برشمرد.

فرمانده هواپیمایی ناجا خاطر نشان کرد: با همکاری ترابری محلی، 2 پایگاه موقت برای پروازها در مهران و اهواز ایجاد کرده ایم.

وی در ادامه به 66 ساعت پرواز در 64 سورتی اشاره کرد و افزود: پروازها به منظور انتقال فرمانده ناجا، جانشین و تعدادی از وزراء به مناطق مرزی انجام شد.

سردار بیرانوند از رعایت کامل ایمنی پرواز و آمادگی صد در صدی مجموعه هوا ناجا در مناطق مرزی خبر داد و گفت: کارکنان هوا ناجا تا زمان برگشت کلیه زائران حسینی در خدمت نیروهای راهور، مرزبانی، یگان ویژه، قرارگاه ظفر و کلیه فرماندهان در استان های ایلام و خوزستان هستند.

وی در خاتمه به ایجاد یک سامانه تصویری با همکاری پلیس راهور اشاره کرد و گفت: با نصب دوربین بر روی یکی از بالگردها، امکان مشاهده مرزها و تردد زائران عزیز در مرزها و حتی تهران وجود دارد.
 

نظر شما