شناسهٔ خبر: 9535627 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جبهه جهانی مستضعفین | لینک خبر

عکس/ موکب ناشنوایان در کربلا

هم‌زمان با اربعین سید و سالار شهیدان و حرکت خیل عظیم مشتاقان به کربلای معلی، مرکز تخصصی ناشنوایان وابسته به آستان مقدس امام حسین(ع) موکبی را ویژه ناشنوایان برای ارئه خدمات به زائران و برپایی مراسم عزاداری راه‌اندازی کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش جبهه جهانی مستضعفین، مرکز تخصصی ناشنوایان وابسته به آستان مقدس امام حسین(ع) موکبی ویژه ناشنوایان راه‌اندازی کرد.

باسم العطوانی مدیر این مرکز گفت: هم‌زمان با اربعین سید و سالار شهیدان و حرکت خیل عظیم مشتاقان به کربلای معلی، اولین موکب ناشنوایان عراق به همت آستان مقدس امام حسین(ع) با مشارکت ۴۰۰ ناشنوا کار خود را آغاز کرد.

به گفته مدیر مرکز تخصصی ناشنوایان، در این موکب علاوه بر پذیرایی از زائران اربعین  تاکنون ۹ مجلس عزا به زبان اشاره برای این عزیزان برپا شده است.

هرساله با نزدیک شدن به اربعین حسینی دلدادگان آن امام همام از اقصی نقاط جهان خودرا به این سرزمین می‌رسانند و با پیاده‌روی از نجف تا کربلا عشق و ارادت خود را به این خاندان به نمایش می‌گذارند.

گفتنی است با آغاز این حرکت جهانی و راهی شدن عاشقان حسینی به سمت کربلا، موکب‌های زیادی با عشق به سالار شهیدان بر پا می‌شود تا با پذیرایی از زائران، سختی سفر را برای آنان آسان کنند.

در ادامه تصاویری را از موکب ناشنوایان مشاهده می‌کنید:

نظر شما