شناسهٔ خبر: 9523799 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

فرمانده مرزبانی ناجا: خروج از مرز فقط با گذرنامه و ویزا امکان‌پذیر است

نسیم

سردار رضایی اعلام کرد: خروج از مرز الزاما باگذرنامه معتبر و ویزا امکان‌پذیر است، در غیر این صورت از خروج کسانی که روادید ندارند، جلوگیری می‌شود

صاحب‌خبر -

به گزارش «نسیم» به نقل از سایت پلیس، سردار «قاسم رضایی» گفت: با توجه به نزدیک شدن به روز اربعین، ازدحام زیادی جهت خروج از مرزهای سه گانه برای ورود به کشور عراق را شاهد هستیم و تمامی ماموران مستقر در این پایانه ها بر همراه داشتن ویزا توسط زوار نظارت می کنند و از خروج افرادی که موفق به تهیه ویزا نشده اند، جلوگیری می شود.

وی با اشاره به حضور شبانه روزی ماموران مرزبانی در کنار همکاران انتظامی در ارائه خدمات به زائران در مرزهای شلمچه، چزابه و مهران تاکید کرد: زائران حتما حین خروج از کشور ویزا داشته باشند.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: با اقدامات و اطلاع رسانی گسترده و خوب رسانه ها، تمامی زائرانی که تاکنون به گذرهای مرزی مراجعه کرده اند، همراه با ویزا بوده اند و از خروج کسانی که ویزا نداشته اند، جلوگیری شده است.

سردار رضایی بیان داشت: مرزبانی در راستای اجرای طرح برگشت زوار به سمت کشور بنا به وظیفه قانونی، با ایجاد گیت های نظارت در سه مرز رسمی از هموطنان بازرسی به عمل می آورد و از اقلام ممنوعه همراه آنان به داخل کشور جلوگیری می کند.

نظر شما