شناسهٔ خبر: 68175826 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

اطلاعیه وزارت علوم درباره استخدام فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰درصد

زهرا سیفی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درخصوص استخدام فرزندان شهداء و جانبازان ۷۰درصد و بالاتر اطلاعیه‌ای صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درخصوص استخدام فرزندان شهداء و جانبازان ۷۰درصد و بالاتر اطلاعیه‌ای صادر کرد. در متن این اطلاعیه آمده است:

ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای تمامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی فرزندان معزز شهداء و جانبازان ۷۰درصد و بالاتر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دعوت می‌شود از تاریخ شنبه۲۰ مرداد ۱۴۰۳ لغایت۱۷ شهریور ۱۴۰۳ از ساعت ۷صبح تا ۱۲ظهر به منظور ارائه مدارک درخواستی به شرح زیر به واحد منابع انسانی محل خدمت پذیرفته شده (دانشگاه/ پژوهشگاه/ پارک/ مرکز) مراجعه کنند.

مدارک مورد نیاز:

عکس۴*۳که در سال جاری گرفته شده باشد(۶قطعه)

اصل و کپی دانشنامه یا گواهی موقت تحصیلی یا دانشنامه ممهور به مهر دانشگاه

اصل شناسنامه و تصویر آن از تمامی صفحات

اصل کارت ملی و تصویر آن (پشت و روی کارت ملی)

اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم و تصویر آن (ویژه برادران)

اصل کارت شناسایی ایثارگری و تصویر آن، اصل معرفی نامه بنیاد شهید و امورایثارگران

ارائه مدارک و مستندات الزم در خصوص پذیرفته‌شدگانی که از امتیازات بومی بودن، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و حافظین قرآن مطابق بخش اول و دوم دفترچه آزمون استخدامی

عدم مراجعه و تحویل مدارک در موعد مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام تلقی شده و پذیرفته شده آزمون استخدامی حق هیچ‌گونه اعتراضی در این خصوص نخواهد داشت.

شماره تلفن‌های۲۸۲۲۳۳۷۱و۸۲۲۳۳۷۶۱ در حوزه ستاد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و آدرس سایت: www.msrt.ir به‌ منظور راهنمایی بیشتر آماده پاسخ‌گویی به سؤالات پذیرفته شدگان هستند.

نظر شما