شناسهٔ خبر: 9522281 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

10 گروه پزشکي يگان ويژه ناجا در مرز مهران مشغول خدمت رساني هستند

موج - رئيس بهداري يگان ويژه نيروي انتظامي جمهوري اسلامي (ناجا) مستقر در مرز بين‌المللي مهران گفت: 10 گروه پزشکي وابسته به اين يگان اکنون در اين مرز مشغول خدمت رساني به زائران اربعين هستند.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ حسين نظري اظهار کرد: تيم‌هاي بهداري يگان ويژه ناجا اکنون در پايانه و شهر مهران مستقر بوده و در حال خدمات رساني به زائران و کارکنان يگان هستند.
وي افزود: تعدادي پزشک، بهيار و پرستار در اين شهر مستقر هستند و خدماتي همچون ارائه دارو، پانسمان و ساير خدمات پزشکي به زائران ارائه مي‌دهند.
نظري يادآور شد: تيم‌هاي پزشکي يگان ويژه ناجا از 27 آبان در مرز مهران مستقر بوده و تا 17 آذر در اين نقطه مرزي حضور دارند.
شهر 15 هزار نفري مهران در اين ايام روزانه پذيراي بيش از 100 هزار زائر است که مي‌خواهند براي شرکت در آيين اربعين به کربلاي معلا سفر کنند.
با نزديک شدن به اربعين حسيني بر حجم زائراني که خواستار حضور در آيين‌هاي اربعين هستند لحظه به لحظه بيشتر مي‌شود به طوري که تنها در مرز مهران تاکنون حدود 800 هزار نفر عازم عتبات عاليات شده‌اند و تعداد بسيار زيادي نيز در پايانه مرزي منتظر اجازه خروج از کشور هستند.

نظر شما