شناسهٔ خبر: 9519174 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فعالیت 10 گروه پزشکی یگان ویژه ناجا در مهران

ایلام - ایرنا - رئیس بهداری یگان ویژه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی (ناجا) مستقر در مرز بین المللی مهران گفت: 10 گروه پزشکی وابسته به این یگان اکنون در این مرز مشغول خدمت رسانی به زائران اربعین هستند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ حسین نظری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم های بهداری یگان ویژه ناجا اکنون در پایانه و شهر مهران مستقر بوده و در حال خدمات رسانی به زائران و کارکنان یگان هستند.
وی افزود: تعدادی پزشک، بهیار و پرستار در این شهر مستقر هستند و خدماتی همچون ارائه دارو، پانسمان و سایر خدمات پزشکی به زائران ارائه می دهند.
نظری یادآور شد: تیم های پزشکی یگان ویژه ناجا از 27 آبان در مرز مهران مستقر بوده و تا 17 آذر در این نقطه مرزی حضور دارند.
شهر 15 هزار نفری مهران در این ایام روزانه پذیرای بیش از 100 هزار زائر است که می خواهند برای شرکت در آیین اربعین به کربلای معلی سفر کنند.
با نزدیک شدن به اربعین حسینی بر حجم زائرانی که خواستار حضور در آیین های اربعین هستند لحظه به لحظه بیشتر می شود به طوری که تنها در مرز مهران تاکنون حدود 800 هزار نفر عازم عتبات عالیات شده اند و تعداد بسیار زیادی نیز در پایانه مرزی منتظر اجازه خروج از کشور هستند.
2077/7172/6119/6034

نظر شما