شناسهٔ خبر: 9493837 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

حرکت اربعین حسینی موجب مایوس شدن دشمن می‌شود/ موکب حضرت معصومه(س) پیشرو در خدمات است

معاون فرهنگی سپاه پاسداران با اشاره به حماسه‌سازی مردم در اربعین حسینی، گفت: این حماسه موجب وحدت جهان اسلام می‌شود و دشمنان را مایوس می‌کند و نباید اجازه دهیم دشمن به روش‌های مختلف علیه وحدت میان مسلمانان اقدام کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از قم به کربلای معلی، حسین نجات طی بازدیدی از روند اجرایی موکب حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: قم همواره در همه مسائل پیشرو بوده است و این موضوع را در هشت سال جنگ تحمیلی نیز ثابت کرده است.

وی بیان کرد: در آن زمان قم در همه کارها پیشرو بود که این پیشروی امروز نیز در قالب تشکیل موکب حضرت فاطمه معصومه(س) ادامه یافته است.

نجات افزود: خدمت به زائران اربعین از اهمیت بسیاری برخوردار است و امروز شاهد این امر هستیم و خوشبختانه با نظم و هماهنگی بسیار خوبی این اقدام انجام می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت حضور مردم در کربلا همزمان با اربعین حسینی گفت: این حماسه به عنوان یک مانور عظیم فرهنگی به شمار می‌رود که باید همواره مد نظر ما باشد و بتوانیم در تقویت آن تلاش کنیم.

وی گفت: این حماسه موجب وحدت جهان اسلام می‌شود و دشمنان را مایوس می‌کند و نباید اجازه دهیم دشمن از روش‌های مختلف علیه وحدت میان مسلمانان اقدام کند.

نجات گفت: حماسه اربعین و این راهپیمایی عظیم موجب می‌شود تا جریان تکفیری بدانند شیعیان در دفاع از ارزش‌های اسلامی و دینی با محبت و مودت در کنار هم بوده و به مسائل دینی می‌پردازند.

انتهای پیام/2258/غ20/ض1002

http://fna.ir/I14DQO

نظر شما