شناسهٔ خبر: 9493716 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد:

تردد آرام و روان زائران در مرز چذابه/ برقراری نظم در مرزها با همکاری دستگاه‌های اجرایی

گروه اجتماعی: سردار حسین سلامی با بیان اینکه تردد زائران در مرز چذابه آرام و روان صورت می‌گیرد، گفت: برقراری نظم و امنیت در مرزها با همکاری دستگاه‌های خدماتی، امدادی، امنیتی و انتظامی صورت گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه بازدید از مرز چذابه و اطلاع از تردد زائران و نحوه خدمت‌رسانی که امروز 8 آذرماه صورت گرفت، گفت: روند خدمات‌رسانی به زائران اربعین در مرز چذابه بسیار مطلوب است.

وی با اشاره به تردد آرام و روان زائران در مرز چذابه، افزود: امید است بازگشت زائران به وطن با آرامش و نظم صورت گیرد.

سلامی با اشاره به استقبال مردمی از پیاده‌روی اربعین، گفت: هر سال شاهد جوششی متفاوت هستیم و شور و استقبال را در مردم به وضوح مشاهده می‌کنیم. تلاش دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در برقراری نظم و امنیت همایش اربعین بسیار موثر است و دستگاه‌های اجرایی نیز در کنار نیروهای امنیتی در این ایام نظم خوبی در پایانه‌های مرزی ایجاد کرده‌اند به گونه‌ای که در ایام اربعین امسال، شرایط بهتری را نسبت به سال گذشته شاهد هستیم.

جانشین فرمانده کل سپاه عنوان کرد: برقراری این نظم در مرزها، محصول تلاش همه دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف در حوزه‌های خدماتی، امدادی، امنیتی، انتظامی و حمل و نقل بوده است.

وی افزود: همایش اربعین نشان‌دهنده عشق و وفاداری مردم به امام حسین(ع) و آرمان‌های ایشان است و مردم با این شور و اشتیاق نشان می‌دهند اهداف امام حسین(ع) برای حفظ اسلام، در قلب و دل آنان جا دارد. مردم با همه وجود و سرمایه‌های مادی و معنوی خود از اهداف امام حسین(ع) حمایت و پاسداری می‌کنند.

نظر شما