شناسهٔ خبر: 9491653 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده سپاه ولی عصر (عج)خوزستان: حرکت میلیونی زائران اربعین حسینی ذخیره ماندگاری برای مقابله با تهدیدهای دشمنان اسلام است

اهواز- ایرنا - فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان حرکت های مردمی را در این ایام نشان دهنده عشق و علاقه مردم به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بیان کرد و گفت: حرکت میلیونی زائران اربعین حسینی ذخیره ماندگاری برای مقابله با تهدیدهای دشمنان اسلام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا سردار حسن شاهوار پور روز یکشنبه درحاشیه بازدید از مرز چذابه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی ، استقبال زائران اربعین حسینی را در مقایسه با سال های گذشته پر شورتر توصیف کرد و اظهار کرد: شور مردم در این ایام وصف ناپذیر است چرا که همه اعم از پیر و جوان با عشق و علاقه به امام حسین (ع) برای عزیمت به کربلا رهسپار مرزها شده اند.
وی با اشاره به اقدام های خوبی که در راستای برقراری نظم و امنیت در پایانه های مرزی صورت گرفته است گفت: تاکنون کارهای زیادی برای خروج زائران از مرز صورت گرفته و این اقدام های شایسته همدلی مردم و عشق و علاقه آنها به اهل بیت(ع) را نشان می دهد.
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان ادامه داد: سپاه در بخش هایی نظیر ترابری، ایجاد زیرساخت ها، برقراری امنیت و بخش خدمات رسانی حضوری پررنگ را در مرزها داشته و تا بعد از اربعین نیز خدمت رسانی به زائران حسینی را ادامه خواهد داد.
وی به استقرار نیروهای سپاه حضرت ولی عصر(عج) در پایانه های مرزی در ایام اربعین اشاره کرد و گفت: سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان بیش از پنج هزار نفر از نیروهای خود را در مرزهای شلمچه و چذابه برای خدمات رسانی موثرتر به زائران مستقر کرده است.
گذرگاههای مرزی شلمچه و چذابه دو کانون اصلی تردد زائران اربعین حسینی هستند.
7152/6065

نظر شما