شناسهٔ خبر: 9481884 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

برخی کاربران فضای مجازی نمیخواهند آرامش به خانم بازیگر بازگردد!

پس از شرکت لادن طباطبایی در کمپین با من شوخی کنید و توهین های فراوان به او در شبکه اینستاگرام،او سعی کرد تا از این شبکه فاصله بگیرد و فعالیت خودرا در کانالی تلگرامی ادامه دهد اما..

صاحب‌خبر -
پس از شرکت لادن طباطبایی در کمپین با من شوخی کنید و توهین های فراوان به او در شبکه اینستاگرام،او سعی کرد تا از این شبکه فاصله بگیرد و فعالیت خودرا در کانالی تلگرامی ادامه دهد اما گویا برخی کاربران فضای مجازی نمیخواهند آرامش به خانم بازیگر بازگردد چرا که در چند روز اخیر کانالی در تلگرام مشاهده شده است که خود را لادن طباطبایی نامیده است و با نام او در شبکه ی مجازی فیس بوک نیز فعالیت می کند.

لادن طباطبایی در کانال خود نوشت: این شخصی که این کانال رو راه اندازی کرده خیلی با نمکه ... هرچی من تو کانالم میذارم ، اونم میذاره! تازه یه سری موسیقی هم میذاره. بعد به من با این شماره 09365019634 مسیج میده.

این بازیگر سینما و تلویزیون در چند پست بعدی خود بیان کرد: شخص مورد نظر شناسایی شد. تعداد زیادی ایمیل از جانب من به افراد مختلف زدند و دعوت به کانال قلابی کردن. با کسانی هم تماس گرفتند که شهادت میدن.  اطلاعات توسط پلیس فتا داره تکمیل میشه. متاسفم واقعا



همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می کنید لادن طباطبایی با تغییر تصویر پروفایل کانال خود که دارای نام کانال اصلی نیز می باشد بلافاصله با تصویری دیگر و نام کانال جعلی روبرو شد؛گویا شخصی که این کانال را راه اندازی کرده است به هیچ وجه حاضر به خاتمه ی این ماجرا نمی باشد.

نظر شما