شناسهٔ خبر: 9471892 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

سردار سلامی در بازدید از پایانه مرزی مهران:

سپاه بر مناطق مرزی اشراف کامل دارد/ ایجاد اردوگاه اسکان ۶۰۰۰نفری در مهران

- همشهری آنلاین: جانشین فرمانده‌کل‌ سپاه پاسداران با تاکید براینکه سپاه بر مناطق مرزی اشراف کامل دارد، گفت: از سوی سپاه برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین در مرز مهران یک اردوگاه اسکان ۶هزار نفری ایجاد شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش تسنیم، سردار حسین سلامی صبح امروز به استان ایلام سفر کرد و سپس با بالگرد عازم مرز مهران شد و از پایانه مرزی مهران بازدید کرد.

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران که به‌منظور بررسی نحوه خدمات‌رسانی به زائران در شهر مرزی مهران حاضر شده است، در حاشیه این بازدید اظهار داشت: به‌لطف خداوند امروز سپاه اشراف کاملی بر مناطق مرزی دارد.

وی با تاکید براینکه مناطق مرزی را به‌خوبی رصد می‌کنیم،‌ تاکید کرد: از تمام عوامل اجرایی و خدماتی که به زائران ارائه خدمت داشته‌اند، تشکر می‌کنم؛ باید گفت که خدمت به زائران اربعین و امام حسین(ع) اجر بسیار زیادی دارد.

سردار سلامی ادامه داد: از سوی سپاه پاسداران برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین در مرز مهران یک اردوگاه اسکان 6هزار نفری ایجاد و بیمارستان صحرایی نیز در مرز راه‌اندازی شده است.

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا زائران در کمال امنیت و آرامش سفر زیارتی خود را انجام دهند.

برچسب‌ها:

نظر شما