شناسهٔ خبر: 9469281 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بیش از 12هزار زائر اربعین در دهلران پذیرایی شدند

ایلام-ایرنا-فرماندار دهلران از پذیرایی بیش از 12هزار زائر اربعین در این شهرستان خبرداد.

صاحب‌خبر -

امید علی سبزی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: این زائران در ورودی شهر دهلران در نوبت های صبحانه، ناهار و شام در ایستگاه های ورودی شهر دهلران پذیرایی شدند.
وی گفت: تا کنون همچنین بیش از 800 نفر از زوار در اردوگاه راهیان نور شهر دهلران اسکان داده شد.
سبزی افزود: ایستگاههای پذیرایی زائران درشهر دهلران با بکارگیری همه امکانات مشغول پذیرایی از زوار اربعین هستند و مردم ولایت مدار و عاشق اهل بیت دهلران این روزها درحال پذیرایی زائران هستند.
رئیس ستاد اربعین دهلران با اشاره به استفاده از همه ظرفیت ها برای ارایه خدمات بهتر و بیشتر به زوار اربعین افزود: برای پذیرایی از زوار اربعین در ورودی شهر دهلران مکانی به وسعت 2 هکتار در نظر گرفته شده است.
فرماندار دهلران از راه اندازی ایستگاهها،چادرهای امدادی ،پارکینگ،ایستگاههای سلامت وسرویس های بهداشتی در این مکان خبرداد و گفت: مردم ومسئولان در این ایستگاهها آماده اند تا به بهترین نحو از زوار اربعین پذیرایی کنند.
سبزی با اشاره به خدمات و همکاری شهرداری دهلران،اداره راه وشهرسازی،آب و فاضلاب شهری و برق دهلران در تامین زیر ساخت های ایستگاه پذیرایی از زوار در دهلران ، افزود: اعضای ستاد اربعین شهرستان وبویژه دستگاههای خدمات رسان ونیروهای سپاه، هلال احمر، بهداشت و درمان و مردم بخوبی زمینه را برای پذیرایی و استقبال از زوار در ورودی شهر دهلران فراهم کرده اند.
وی گفت: مردم نیز امسال چون سال گذشته آماده اند تا هر آنچه در توان دارند برای خدمات به زائران اربعین در ایستگاه ها بکار گیرند.
فرماندار دهلران از ورود زوار به شهرستان خبرداد و افزود: مردم در این ایستگاه ها با غذای گرم از زوار پذیرایی می کنند.
سبزی از راه اندازی ایستگاه پذیرایی از زائران در پایانه مرز مهران خبرداد و گفت: در این ایستگاه نیز که به همت فرمانداری دهلران وشرکت نفت وگاز غرب راه اندازی شده به صورت شبانه روز و تا پایان اربعین در مرز مهران خدمات به زائران ارایه خواهد شد.
رئیس بیمارستان شهدای دهلران نیز از راه اندازی ایستگاه سلامت در موکب شهر دهلران برای ارایه خدمات به زوار اربعین خبرداد.
شهریار رسولی افزود:10 نفر در زمینه ارایه خدمات بهداشت و درمان درایستگاه سلامت مشغول فعالیت هستند.
وی ارایه خدمات پزشکی؛تزریقات،دارو،خدمات مامایی،مبارزه با بیماریها،بهداشت محیط،آموزش سلامت و در صورت لزوم ارجاع به مراکز درمانی را از جمله مهمترین خدمات به زوار برشمرد.
رئیس بیمارستان شهدای دهلران از استقرار آورژانس اتوبوسی در محل استقبال و پذیرایی از زوار اربعین در دهلران خبرداد و گفت: این اورژانس خدمات فوریتی را به زوار ارایه می کند.
رئیس جمعیت هلال احمر دهلران نیز گفت:سه پایگاه جادهای هلال احمر در حوزه شهرستان دهلران اماده ارایه خدمات به زوار هستند.
فریدون ملک میرزایی اظهار کرد: این پایگاه ها در سه راهی کاور، روستای بیشه دراز و دشت عباس با 12 نفر نیرو آماده هستند تا در صورت نیاز خدمات جاده ای به زوار ارایه کنند.
رئیس جمعیت هلال احمر دهلران از راه اندازی امداد آمبولانس این شهرستان در مرز مهران خبرداد و گفت: در این مکان نیز نیروهای امدادی داوطلب مشغول به خدمت هستند وعلاوه برآن در موکب این شهرستان در مهران نیز نیروهای امدادی مشغول به خدمت هستند.
7175/5034

نظر شما