شناسهٔ خبر: 9469205 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حجم تردد در مرز مهران سنگین است / رانندگان از عجله پرهیز کنند

ایلام - ایرنا - رئیس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به اینکه حجم ترافیک در مسیرهای منتهی به مرز بین المللی مهران سنگین است از رانندگان خواست از هرگونه شتاب و عجله برای جلوگیری از حوادث احتمالی پرهیز کنند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محمدحسین حمیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بخش قابل توجهی از زائران برای شرکت در آیین های اربعین حسینی از مسیر استان های همدان و کرمانشاه به سمت مرز مهران حرکت می کنند که همین موضوع باعث پرحجم شدن این جاده شده است.
وی افزود: جاده های استان ایلام بویژه در مسیر ایلام به مهران به دلیل دو طرفه بودن و عرض کم هم اکنون با ترافیک سنگین خودروها روبروست و می طلبد رانندگان با صبر و حوصله رانندگی کرده تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.
رئیس پلیس راه راهور ناجا یادآور شد: صبح امروز سانحه رانندگی میان یک دستگاه مینی بوس و سواری پژو 405 در حد فاصل ایلام به مهران به علت انحراف به چپ سواری پژو به کشته شدن چهار نفر و زخمی شدن 9 نفر دیگر انجامید.
سرهنگ حمیدی همچنین بار ترافیکی در مسیرهای منتهی به مرزهای شلمچه و چزابه را پرحجم توصیف کرد و گفت: زائران در صورت امکان از وسایل حمل و نقل عمومی بویژه اتوبوس برای عزیمت به مرزها استفاده کنند تا شاهد افزایش بار ترافیکی در این نقاط نباشیم.
وی تاکید کرد: هرچه به ایام اربعین حسینی نزدیک تر می شویم بر ترافیک مسیرهای منتهی به مرزهای مهران ، چزابه و شلمچه افزوده می شود و همین موضوع لزوم توجه به مقراررات ترافیکی و رعایت قوانین را از سوی رانندگان دو چندان می کند.
6119/6034

نظر شما