شناسهٔ خبر: 9468750 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

معاون فنی اجرایی سازمان اتوبوس‌رانی شیراز:

114 اتوبوس درون‌شهری شیراز به زائران اربعین حسینی خدمت ارائه می‌دهند

معاون فنی اجرایی سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری شیراز گفت: به‌منظور ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی 114 اتوبوس درون‌شهری این شهر در نقطه صفر مرزی مهران مستقر می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عبدالله خسروی ظهر امروز در حاشیه اعزام اتوبوس‌های درون‌شهری این شهر به نقطه صفر مرزی کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از 108 اتوبوس حمل زائر به منطقه صفر مرزی مهران، دو تعمیرگاه سیار و چهار خودرو گشت با تمام تجهیزات و امکانات فنی اتوبوس‌ها را پشتیبانی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در کاروان اعزامی 216 راننده، 10 تعمیرکار، شش اکیپ نظارتی در دو مرحله زائران را به مرز مهران حمل می‌کنند.

معاون فنی اجرایی سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری شیراز تصریح کرد: زمان حرکت و اعزام کاروان اتوبوس درون‌شهری شهرداری شیراز به منطقه مرزی مهران از صبح نهم تا چهاردهم این ماه است.

خسروی با اشاره به اینکه اعزام زائران از کشور به‌صورت یکپارچه در زمان معین آغاز می‌شود و پس از استقرار در پایانه شهر مهران، اتوبوس‌های درون‌شهری اعزامی از شیراز آنان را به‌سوی مرزهای مهران، چزابه و شلمچه هدایت می‌کنند، افزود: زائران در صفوفی منظم با ملحق شدن به دیگر محبان اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) به‌سوی کربلای معلی حرکت می‌کنند.

وی بیان داشت: اعزام کاروان به مرز مهران با هماهنگی سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری شیراز و اعضای شورای شهر در راستای همسویی و ترویج فرهنگ عاشورایی صورت گرفته است.

انتهای پیام/2448/و20/ژ1001

http://fna.ir/L60E95

نظر شما