شناسهٔ خبر: 9467950 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیرکل میراث فرهنگی ایلام خبر داد

تخفیف 20 درصدی اماکن اقامتی ایلام و مهران به مناسبت اربعین حسینی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام گفت: تخفیف 20 درصدی اماکن اقامتی ایلام و مهران به مناسبت اربعین حسینی در دستور کار قرار دارد.

صاحب‌خبر -

عبدالمالک شنبه‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با توجه به هماهنگی به عمل آمده با اتحادیه هتلداران استان، خدمات اماکن اقامتی و هتل‌های شهرستان‌های ایلام و مهران در ایام اربعین حسینی با 20 تا 30 درصد تخفیف به زائران اباعبدالله الحسین(ع) ارائه می‌شود.

شنبه‌زاده افزود: 100 واحد خانه استیجاری شهر مهران نیز با همکاری و مساعدت مردم این شهرستان با حدود 50 درصد تخفیف در اختیار زائران قرار می‌گیرد و افرادی نیز به صورت رایگان منازل خود را در اختیار زائران قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه همچنین رایزنی‌هایی نیز با بخش خصوصی به منظور پذیرایی از زائران اربعین حسینی انجام شده است، افزود: اطلاعات مربوط به واحدهای اقامتی و پذیرایی استان در قالب بنر و بروشور در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

شنبه‌زاده ادامه داد: در شهرستان‌های ایلام و مهران هر کدام 10 بنر و باقی شهرستان‌ها نیز هر کدام چهار بنر با موضوع معرفی واحدهای اقامتی و پذیرایی استان نصب می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام افزود: ایستگاه‌های راهنمایی، تبلیغات و پذیرایی زائران در ورودی شهرستان‌های ایوان، دره‌شهر، چرداول، دهلران و ایلام مستقر شده است.

شنبه‌زاده تاکید کرد: دو دستگاه بلوتوث نیز در پایانه مرزی مهران و پل زائر نصب شده و اطلاعات مربوط به استان از طریق این دستگاه‌ها به موبایل زائران منتقل می‌شود.

وی اظهار کرد: تردد میلیونی زائران اربعین حسینی از مرز بین‌المللی مهران فرصت بسیار مناسبی برای معرفی این استان است.

انتهای پیام/2246/غ20/د1000

http://fna.ir/SUP8KN

نظر شما