شناسهٔ خبر: 9467839 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

از شروع پیاده‌روی اربعین حسینی تا به امروز;

هیچ‌گونه حادثه ترافیکی و فوتی در مسیر پایانه‌های مرزی خوزستان رخ نداده است

رئیس قرارگاه ترافیکی اربعین گفت: تا کنون هیچ‌گونه حادثه ترافیکی و فوتی در محورهای شلمچه و چذابه رخ نداده و علاوه بر نیروهای راهور خوزستان، 200 نیروی پیاده و تیم گشتی از استان‌های دیگر در محورهای مسیر اربعین استان خوزستان مستقر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شلمچه، محسن مهرابی، معاون هماهنگ کننده راهور در پایانه مرزی شلمچه حضور یافت و از نزدیک در جریان خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی قرار گرفت.

مهرابی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: علاوه بر به‌کارگیری تمامی امکانات راهور استان خوزستان، 200 نیروی پیاده و تیم گشتی از استان های دیگر در محورهای مسیر اربعین استان خوزستان مستقر شده است.

وی افزود: اعمال محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه سنگین در محور ارتباطی اهواز به خرمشهر و سوسنگرد به چذابه انجام شده و باید زوار با رعایت نکات ایمنی از بروز هرگونه حادثه‌ای جلوگیری کنند.

رئیس قرارگاه ترافیکی اربعین گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ‌گونه حادثه ترافیکی و فوتی در محورهای شلمچه و چذابه رخ نداده است.

وی عنوان کرد: وسایل نقلیه سنگین بجز خودروهای حامل سوخت و مواد فاسد شدنی و خودروهایی که مواد مورد نیاز رائران اربعین را تامین می‌کنند، از این مسیرهای ارتباطی به پایانه‌های مرزی خوزستان ممنوع است.

مهرابی اظهار داشت: مرحله سوم محدودیت‌های ترافیک شامل نظارت بر رفت و برگشت زائران در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه آغاز شده است.

به گزارش تسنیم، پیش‌بینی می‌شود که امسال دو میلیون زائر اربعین حسینی از پایانه‌های مرزی خوزستان برای شرکت در گردهمایی عظیم اربعین به کشور عراق بروند.

انتهای پیام/

نظر شما