شناسهٔ خبر: 9449703 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

وزیر ارتباطات در مهران:

25 هزار روستا در کشور به اینترنت متصل می‌شوند

وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات در مهران با بیان اینکه پهنای باند استان ایلام تا 20 برابر افزایش پیدا می‌کند،گفت: 25 هزار روستا در کشور به اینترنت متصل می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مهران، محمود واعظی امروز در جلسه شورای اداری استان ایلام که در پایانه مرزی مهران برگزار شد، اظهار داشت: 25 هزار روستا در کشور با اعتباری چهار هزار میلیارد ریالی به اینترنت متصل می‌شوند.

وی افزود: مراسم اربعین بهانه‌ای شد که زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی استان ایلام نیز توسعه و ارتقا پیدا کند و از این پس نیز ارتقای زیرساخت‌های این استان را در دستور کار خود قرار می‌دهیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: در استان ایلام 85 میلیارد تومان در زمینه‌های ارتباطی و مخابراتی سرمایه گذاری شده است که تا پایان سال 35 میلیارد تومان دیگر نیز سرمایه گذاری می‌شود تا زیرساخت‌های ارتباطی به زودی تامین شود.

وی گفت: دستگاه‌های امنیتی ما با هماهنگی لازم توانستند اجلاس سران نفت و گاز را به خوبی اداره کنند و امنیت امروز مهران نیز به صورت همه جانبه تامین شده است و این را مدیون افرادی هستیم که پشت پرده فعالیت می‌کنند.

واعظی خاطرنشان کرد: ایلام در گذشته کمتر مورد توجه بوده است اما ما تلاش می‌کنیم که با ارتقای زیرساخت‌ها به مردم دلسوز این استان کمک کنیم.

وی افزود: در ایام اربعین مشکلی در زمینه ارتباطات و مخابرات نخواهیم داشت و پهنای باند استان ایلام را تا 20 برابر افزایش می‌دهیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مهران خاطرنشان کرد: اگر مشکلی در رابطه با ارتباطات و مخابرات در ایام اربعین رخ دهد مربوط به کشور عراق خواهد بود چرا که ما اقدامات لازم را برای پوشش کامل انجام داده‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما