شناسهٔ خبر: 9424383 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

70 موکب پذیرایی و خدمات رسانی به زائران در مهران فعال است

ایلام - ایرنا - امام جمعه مهران و رئیس کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین این شهرستان مرزی گفت: 70 موکب برای جمع آوری نذورات، پذیرایی و خدمات رسانی به زائران اربعین در این شهر فعال شده است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام روح اله ولدبیگی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار اعزامی ایرنا به مرز مهران اظهار کرد: هم اکنون در این شهرستان پارکینگ ها و اماکنی اقامتی نیز بصورت رایگان تهیه شده تا زائارن خودروهای خود را آنجا بگذارند و در صورت نیاز اسکان موقتی هم داشته باشند.
وی با بیان اینکه در ایام اربعین حسینی خانه های مردم برای اسکان و استراحت در اختیار زائران قرار می گیرد، افزود: برنامه ریزی های لازم انجام شده تا بستر مناسبی برای پذیرایی شایسته و اسکان زائران اربعین حسینی در این شهرستان فراهم شود.
حجت الاسلام ولدبیگی اظهار کرد: کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین مهران بعنوان یک کمیته مردم نهاد با همکاری و مشارکت همه اقشار در زمینه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی فعالیت می کند.
وی یادآور شد: همچنین تلاش می شود با همکاری سایر دستگاه ها در مسیر رفت و برگشت زائران ظرفیت های مناسبی فراهم شود تا تردد زائران به عتبات عالیات بدون هیچگونه مشکلی انجام شود.
به گزارش ایرنا، مرز بین المللی مهران بدلیل کوتاهی مسافت و برخورداری از امنیت یکی از کانون های پر تردد ورود و خروج زوار عتبات عالیات بشمار می رود بطوریکه در ایام منتهی به اربعین حسینی سال گذشته بیش از یک میلیون و 500 هزار زائر از این مرز تردد کردند.
1955/6032/9002

نظر شما