شناسهٔ خبر: 9417000 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

زائران اربعين قبل از ورود به ايلام ارز مورد نياز خود را تهيه کنند

موج - فرمانده نيروي انتظامي استان توصيه کرد: زائران اربعين حسيني (ع) قبل از ورود به اين استان ارز مورد نياز را براي دريافت ويزا و سفر به عراق تهيه کنند.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرگزاري موج، سردار علي دولتي روند کنوني تردد زوار را از اين خروجي خوب توصيف کرد و گفت: 96 ايستگاه کنترل گذرنامه در مرز مهران آماده ارائه خدمت به زائران است.
وي اضافه کرد: فعال‌سازي همه گيت‌هاي کنترل گذرنامه مرز مهران متناسب با شمار مراجعان انجام مي‌گيرد بر اين اساس اکنون تعدادي از آن‌ها فعال نشده که در صورت نياز و افزايش حجم زائران از همه گيت‌ها استفاده مي‌شود.
اين مقام مسوول يادآور شد: تردد خودروهاي زائران بسيار روان است و هيچ‌گونه ترافيکي در محورهاي مواصلاتي استان ايلام نداريم و از طريق پليس راه نظارت مناسبي بر جاده‌هاي منتهي به مرز مهران وجود دارد.
وي افزود: همچنين گشت‌هاي انتظامي براي ايجاد نظم و کنترل عبور و مرور وسايط نقليه در طول مسير مستقر هستند و در پايانه مرزي مهران نيز با افزايش گيت‌ها، زائران به صورت روان به کشور عراق عزيمت مي‌کنند.
سردار دولتي ادامه داد: اين آمادگي در پايانه مرزي مهران وجود دارد که در کمترين زمان ممکن (کمتر از يک دقيقه) کار گذرنامه و خروج زائران از مرز انجام گيرد و با توجه به اطلاع‌رساني‌هاي مکرر همه زائران بايد گذرنامه و رواديد داشته باشند تا در صورت بروز مشکل در کشور عراق بتوان با سهولت مشکل را پيگيري و مرتفع ساخت.
فرمانده انتظامي استان ايلام با اعلام اين که زائران بايد براي خروج از کشور عوارض پرداخت کنند، گفت: در صورت تشخيص لغو عوارض يا ويزا اين موضوع حتما از توسط مسوولان ارشد کشوري و از طريق رسانه ملي به اطلاع عموم مي‌رسد.
وي با اشاره به اين که امروز بيشترين حجم تردد زائران نسبت به روزهاي گذشته متعلق به امروز بوده، به زائران توصيه کرد حتما مقررات کشور عراق را رعايت کنند و با گذرنامه و رواديد از مرز خارج شوند.

نظر شما