شناسهٔ خبر: 9405529 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

صدور ویزا در مرز مهران به ‌هیچ‌ عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود

گروه اجتماعی: مدیر حج و زیارت استان ایلام گفت: صدور ویزا در مرز مهران به ‌هیچ‌ عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود و حتماً زائرین قبل عزیمت به پایانه مرزی مهران ویزا تهیه کنند تا دچار مشکل نشوند.

صاحب‌خبر -

غلامرضا ممیز، مدیر حج و زیارت ایلام امروز، چهارم آذرماه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از ایلام اظهار کرد: نیروهای یگان ویژه این افتخار را دارند که خادم زائرین حضرت سیدالشهدا(ع) هستند و به‌ صورت شبانه‌روزی و با جان گذشتگی و ایثار به زائرین شرکت‌کننده در پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی(ع) خدمت‌رسانی می‌کنند. 
وی افزود: با تلاش شبانه‌روزی نیروهای یگان ویژه در تسهیل تردد و ایجاد نظم و امنیت، هیچ‌گونه مشکلی تاکنون مشاهده نشده که این تلاش ستودنی است و جای تقدیر دارد.
ممیز با بیان اینکه اتباع خارجی مقیم کشور به مرز مهران مراجعه نکنند، خاطرنشان کرد: با هماهنگی با وزارت کشور، اتباع خارجی باید به پایانه‌های مرزی استان خوزستان مراجعه کنند و در صورت داشتن روادید می‌توانند به عتبات عالیات مشرف شوند.
مدیر حج و زیارت ایلام با تأکید بر اینکه ویزای زائرین 27 روزه خواهد بود اضافه کرد: صدور ویزا در مرز مهران به ‌هیچ‌ عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود و حتماً زائرین قبل عزیمت به پایانه مرزی مهران ویزا تهیه کنند تا دچار مشکل نشوند.

نظر شما