شناسهٔ خبر: 9386302 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ورود 98 هزار دستگاه خودرو به جاده های ایلام در یک روز

ایلام - ایرنا - رئیس پلیس راه ایلام با اشاره به ورود 97 هزار و 687 دستگاه وسیله نقلیه در دومین روز آذر ماه به راه های استان از افزایش 113 درصدی این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن ناصری اظهار کرد: برابر آمار تردد شمار در دومین روز آذرماه تعداد 97 هزار و 687 خودرو وارد جاده های استان ایلام شده اند.
وی ادامه داد: بر اساس آمار به دست آمده در همین روز هفت هزار و 351 دستگاه خودرو نیز وارد شهرستان مرزی مهران شده است.
رئیس پلیس راه ایلام تاکید کرد: تردد در راه های استان در حال حاضر جریان دارد اما ترددها به علت حجم زیاد وسایل نقلیه حامل زوار اربعین حسینی به شهرستان مهران در مقاطعی با کندی انجام می شود.
ناصری یادآور شد: با وجود حجم فراوان ترددها خوشبختانه در 24 ساعت گذشته هیچ گونه حادثه ناگوار رانندگی در جاده های استان ایلام رخ نداده است.
وی با اشاره به کوهستانی بودن اکثر راه های استان و دو طرفه بودن و عدم جدا سازی آنها از رانندگان خواست از سرعت و سبقت غیر مجاز خودداری کنند و در صورت خواب آلودگی از ادامه رانندگی خودداری کنند.
سرهنگ ناصری گفت: بیشترین حوادث رانندگی در راه های استان ناشی از واژگونی به علت خواب آلودگی است، لذا می طلبد رانندگان در مسیر ایلام – مهران با وجود پیچ های زیاد کاملا به جلو توجه داشته باشند.
راه های استان ایلام در این روزهای منتهی به اربعین حسینی به علت ورود زوار سوگوار شرکت کننده در همایش پیاده روی اربعین حسینی بسیار شلوغ و پرتردد است.
یک میلیون و 500 هزار نفر در ایام اربعین سال گذشته برای زیارت و سوگواری در عتبات عالیات عراق از راه پایانه مرزی مهران تردد کردند.
پیش بینی شده است امسال این رقم به دو میلیون نفر افزایش یابد.
6119/6034/6033

نظر شما