شناسهٔ خبر: 9369021 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

افزايش سه برابري امکانات و تجهيزات ناجا براي اربعين

موج - فرمانده نيروي انتظامي از افزايش سه برابري امکانات و تجهيزات ناجا براي اربعين امسال خبر داد و از زائران خواست به منظور جلوگيري از ازدحام، بازگشت سفر خود را مديريت کنند.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرگزاري موج، سردار حسين اشتري، عصر امروز پس از ورود به استان ايلام به منظور بررسي نحوه خدمات‌رساني به زائران از سوي نيروهاي انتظامي، يگان ويژه و مرزباني وارد شهر مرزي مهران شد.
فرمانده ناجا در پايانه مرزي مهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زائراني که به صورت جمعي به مرز مراجعه مي‌کنند، در صورت آماده شدن مانيفست بايد به صورت گروهي از مرز خارج و سپس وارد عراق شوند؛ کشور عراق از پذيرش اين نوع ويزا از سوي زائران خودداري مي‌کند.
وي درباره بازار سياه ويزا گفت: زائران بايد ويزا را از مراکزي که از طريق سازمان حج و زيارت، وزارت خارجه و کنسولگري کشور عراق اعلام شده، تهيه و از مراجعه به محل‌هاي ديگر خودداري کنند.
سردار اشتري تصريح کرد: نرخ ويزا ثابت است و محل‌هايي که نرخ کمتر و بيشتر آن را اعلام مي‌کنند، معتبر نيستند.
فرمانده ناجا به زائران توصيه کرد: ويزاهاي خود را از مبدأ تهيه کنند زيرا در پايانه‌هاي مرزي امکان تهيه رواديد وجود ندارد.
اين مقام ارشد انتظامي کشور به بازديد از مرزهاي شلمچه، چذابه و مهران اشاره کرد و گفت: وضع امنيتي ما به ويژه در اين سه مرز بسيار مناسب است؛ همچنين حضور زائران در مرزهاي مذکور خوب است و تردد آن‌ها با نظم خاصي انجام مي‌شود.
سردار اشتري با اعلام آمادگي پليس براي ارائه خدمات به زائران اربعين گفت: نسبت به سال گذشته، زائران ايستايي کمتري را در مرز دارند.
فرمانده ناجا از افزايش سه برابري امکانات و تجهيزات ناجا براي اربعين امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و به زائران توصيه کرد: زمان بازگشت سفر خود را مديريت کرده و به منظور جلوگيري از ازدحام در مرز، بازگشت خود را به تأخير بيندازند.

نظر شما