شناسهٔ خبر: 9366271 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

فرمانده هنگ مرزي:

۴۵۰ هزار زائر اربعين وارد عراق شده‌اند

موج- خوزستان-فرمانده هنگ مرزي جمهوري اسلامي ايران گفت: تاکنون ۴۵۰ هزار نفر از طريق مرزهاي ايران براي شرکت در مراسم اربعين، وارد خاک عراق شده‌اند.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرگزاري موج از خوزستان، سردار قاسم رضايي با حضور در مرز شلمچه در جمع خبرنگاران به بازديد از مرز شلمچه در خاک عراق اشاره کرد و افزود: بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام‌شده با کشور عراق، هيچ‌گونه مشکلي در آن سوي مرز وجود نداشته به جز تجمعي که پيش از سوار شدن به اتوبوس‌ها بر اثر جاماندن برخي اعضاي کاروان‌ها ايجاد شده بود.
وي همچنين از انجام هماهنگي‌هاي لازم براي بازگشت زائران خبر داد و اظهار کرد: طبق هماهنگي‌هاي انجام شده، تمهيدات لازم براي بازگشت زوار به کشور فراهم شده است.
فرمانده هنگ مرزي جمهوري اسلامي ايران بيان کرد:با هماهنگي‌ها و مديريت انجام شده، امسال تردد تسهيل شده و هيچ‌گونه خللي در آن سوي مرز‌ها وجود ندارد.
سردار رضايي از گذر ۱۰۰هزار نفر از مرز شلمچه خبر داد و افزود: تاکنون بيش از ۱۰۰هزار نفر از مرز شلمچه و در مجموع ۴۵۰ هزار نفر از کل مرزهاي ايران با عراق،عبور کرده‌اند.
وي با تأکيد بر امينت حاکم بر مرزهاي کشور عنوان کرد: پيش‌بيني‌هاي لازم در راستاي تأمين امنيت پيش از آغاز مراسم اربعين انجام شده و تاکنون اتفاق خاصي رخ نداده است.
فرمانده هنگ مرزي جمهوري اسلامي ايران ادامه داد: پيش‌بيني مي‌شود با برنامه‌ريزي‌هاي انجام‌شده تا پايان مراسم اربعين، شاهد مشکل خاصي نباشيم و زائران به‌سلامت در مانور اربعين شرکت کرده و به ميهن بازگردند.

نظر شما