شناسهٔ خبر: 9364117 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌و‌گو با فارس خبر داد

عبور بیش از 450 هزار زائر از مرزهای ایران برای حضور در مراسم اربعین

فرمانده مرزبانی ناجا از عبور بیش از 450 هزار نفر از مرزهای ایران برای حضور در مراسم اربعین حسینی در کربلا تا به امروز خبر داد.

صاحب‌خبر -

قاسم رضایی پس از بازدید از شرایط مرز بین‌المللی شلمچه در خصوص اوضاع این منطقه و نحوه خدمات‌رسانی و تردد زائران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شلمچه اظهار کرد: تمام برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده‌بود به اجرا درآمده‌است.

وی خاطر نشان کرد: می‌توان گفت که مانعی در تردد زائران تا کنون به چشم نخورده‌است، این در حالی‌است که برای بازگشت زائران نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته‌است.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی تصریح کرد: در بازدیدی که امروز از مرز بین‌المللی شلمچه صورت گرفت، تمامی مواردی که به مسئولان مرتبط با امر ابلاغ شده‌است به خوبی به اجرا در آمده و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

رضایی در خصوص تعداد زائرانی که از مرزهای جمهوری اسلامی ایران برای مراسم اربعین عبور کرده‌اند، عنوان کرد: تا این لحظه بیش از 450 هزار نفر برای حضور در مراسم اربعین حسینی از مرزهای جمهوری اسلامی عبور کرده‌اند.

این مسئول تاکید کرد: به لحاظ امنیتی هیچ مشکلی تا کنون برای زائران رخ نداده‌‌است و این حاصل تلاش جمهوری اسلامی و طرف عراقی بوده‌است.

فرمانده ناجا در پایان خاطرنشان کرد: با تمهیداتی که صورت‌گرفته، امیدوارم زائران به سلامتی به این کنگره عظیم سفر کرده و به سلامت بازگردند.

انتهای پیام/72013/ق30/ث3001

http://fna.ir/L3AOLV

نظر شما