شناسهٔ خبر: 9359300 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

شهردار چذابه:

90 درصد پذيرايي از زائران حسيني را مردم انجام مي دهند

موج-خوزستان- 90 درصد کار پذيرايي و خدمت رساني به زائران اربعين حسيني در مرز چذابه توسط مردم انجام مي شود.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرگزاري موج از خوزستان، خدمات رساني و پذيرايي به زائران اربعين حسيني توسط 105 موکب مردمي به صورت خودجوش انجام مي شود.
شهردار چذابه گفت: 90 درصد کار پذيرايي و خدمت رساني به زائران اربعين حسيني در مرز چذابه توسط مردم و هيات هاي عزاداري انجام مي شود.
محمد صفري در مرز چذابه اظهار کرد: خدمات رساني و پذيرايي به زائران اربعين حسيني توسط 105 موکب مردمي به طول يک و نيم کيلومتر در اطراف مرز چذابه به صورت خودجوش انجام مي شود.
وي ادامه داد: دستگاه هاي اجرايي و سازمان هاي خدمات رساني در مرز چذابه، کار ساماندهي زيرساخت ها را انجام مي دهند ولي نقش مشارکت هاي مردمي بسيار برجسته و پررنگ است.
شهردار چذابه تصريح کرد: زير ساخت هاي لازم از جمله آب، برق، جاده و امکانات لازم در پايانه مرزي چذابه فراهم شده و مشکل خاصي وجود ندارد.
وي با اشاره به روند کند صدور رواديد در سوسنگرد و اهواز ابراز اميدواري کرد: در روزهاي آينده با تهيه تجهيزات جديد، روند صدور رواديد سرعت پيدا کند.
حرکت کاروان هاي اربعين حسيني از هفته گذشته به تدريج از مرزهاي چذابه و شلمچه آغاز شده و تا کنون حدود 60 هزار زائر از مرز چذابه به نجف اشرف و کربلاي معلي مشرف شدند.

نظر شما