شناسهٔ خبر: 9354826 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مشاور رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خبر داد

انعقاد ۱۲۲ تفاهم نامه با هیئات برای خدمت رسانی به زائران اربعین

خبرگزاری شبستان: مشاور رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات از انعقاد ۱۲۲ تفاهم نامه با هیئات برای خدمت رسانی به زائران اربعین خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ستاد بازسازی عتبات عالیات، اکبر هوشمند، مشاور رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: هیئات مذهبی و متبرعین جهت حضور و خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در کنار مردم و دولت عراق حضور شایسته خواهند داشت.

وی گفت: موکب‌های پذیرایی هیئات مذهبی در شهرهای نجف و کربلا و همچنین مسیر بین دو شهر قرار دارد که به این منظور کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد مرکزی اربعین با مسئولیت ستاد بازسازی عتبات عالیات، 122 تفاهم نامه با هیات مذهبی و متبرعان امضا کرده است.

مشاور رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات افزود: حضور شایسته هیئات مذهبی برای پشتیبانی موکب‌ها با پخت روزانه 700 هزار وعده ناهار، 600 هزار وعده شام و همچنین عرضه 700 هزار صبحانه توسط هیئات مذهبی صورت می‌گیرد.

وی از خروج نزدیک به 90 درصد از نیروهای خدمات رسان هیئات مذهبی تا پایان آبان ماه خبر داد و گفت: این گروه‌ها در قالب کمیته مشارکت‌های مردمی و متبرعین در حال تدارک و استقرار محل‌های مشخص شده در عراق هستند.

نظر شما