شناسهٔ خبر: 9342427 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

50 دستگاه اتوبوس شهرداری اهواز برای تردد زائران اربعین حسینی در مرز چذابه به کارگرفته شد

اهواز - ایرنا - مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز از انتقال 50 دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین حسینی در مرز بین المللی چذابه در 110 کیلومتری شمال غرب اهواز خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد رستم منش یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پایانه مرزی چذابه افزود: به منظور خدمات رسانی مطلوب تر برای جابجایی زائران اربعین حسینی فردا دوشنبه 20 دستگاه اتوبوس دیگر به این منطقه مرزی ارسال خواهد شد.
وی با بیان اینکه جابجایی زائران اربعین حسینی از دو نقطه پایانه مرزی چذابه تا پایانه مرزی عراق و همچنین از محل توقفگاه شهرداری بستان تا پایانه مرزی چذابه به مسافت 22 کیلومتر توسط اتوبوس های سازمان اتوبوس رانی شهرداری اهواز انجام می شود ادامه داد: خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی تا بازگشت کامل این عزیزان به وطن ادامه خواهد داشت.
رستم منش با بیان اینکه از 26 آبان ماه کار خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی توسط این سازمان شروع شده ابراز امیدواری کرد: تا روزهای باقی مانده تا اربعین حسینی نیز کار جابجایی زائران به نحو مطلوب و شایسته انجام شود.
مدیر عامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری اهواز تصریح کرد: خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی و تامین سوخت مواکب مستقر در اطراف پایانه مرزی چذابه به صورت رایگان انجام می شود.
وی اضافه کرد: تا کنون یک هزار و 392 سرویس جابجایی زائران اربعین حسینی در مرز چذابه توسط سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز انجام شده است.
بنا به این گزارش سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد و استاندار خوزستان روز شنبه به منظور سرکشی از نحوه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی از دو سوی مرز، بازدید کرده و نحوه خدمات رسانی به زائران را رضایت بخش اعلام کردند.
مرز بین المللی چذابه و مرز شلمچه دو کانون اصلی تردد زائران اربعین حسینی در خوزستان است.
3004/6065/6064

نظر شما